Wyzwanie SEO: jak pisać pod SEO?
Czy optymalizacja treści pod SEO na naszej stronie naprawdę może odmienić nasze miejsce w kolejce zwanej Google? Czy z góry jesteśmy skazani na porażkę, nie będąc molochem z wielkim link-buildingującym zapleczem?
Przekonajmy się, czas na kolejne Wyzwanie SEO: Jak pisać pod SEO?! Tym razem na tapetę wezmę krótki, niezoptymalizowany, UI-owo ( 😉 ) nie za dobrze wyglądający tekst.
Podstrona jest za to w TOP 7 na frazę o niskiej konkurencyjności, wyszukiwaną przez około 90 osób na miesiąc “recaptcha wordpress”. Celem jednak jest wyższa pozycja.
- Jak pisać, żeby uszczęśliwić zarówno odbiorców, jak i SEO?
- Co to meta title oraz meta description?
- Jaka powinna być struktura nagłówków pod SEO?
- Jaka powinna być długość tekstu pod SEO?
- Jak dodawać linki wewnętrzne w tekście?
- Jak dodawać do tekstu Wezwania do Działania (CTA)?
- Magiczne dane strukturalne - schema.org
Case-Studies: Przed
W tym wyzwaniu zmienimy oblicze podstrony – link – o tym, jak zabezpieczyć stronę WordPress przed SPAM. Najważniejsze informacje o podstronie:
- Stan na dzień 07.08.2023: pozycja 7 w Google na frazę “recaptcha wordpress”
Cele wyzwania:
- wypozycjonowanie podstrony na 3 frazy kluczowe: recaptcha wordpress, contact form 7 wordpress, jak dodać recaptcha wordpress do formularza kontaktowego, jak zabezpieczyc strone wordpress
- znaleźć się w Direct Answer
- Znaleźć się w Więcej Pytań
- wp youtube botu -> Pozycja 8
- spam wordpress -> Pozycja 30
- jak zabezpieczyc strone wordpress -> 43
- jak zabezpieczyc strone www -> 50+
- woocommerce recaptcha -> 50+
- Liczba nagłówków H1: 1
- Liczba nagłówków H2: 3
- Liczba nagłówków H3-H6: 0
- Długość treści: 4171 znaków ze spacjami
- Linki wewnętrzne: 0
- Linki zewnętrzne: 0
Jak pisać pod SEO?
Artykuły na naszej stronie należy pisać przede wszystkim dla ich czytelników. Żeby jednak dotarły one do użytkowników, należy sprawić, żeby były widoczne w wyszukiwarce Google. Umiejętnie pisane teksty pod SEO zawierają czytelną strukturę dla robotów Google:
- określony tytuł (meta-title) oraz opis (meta-description)
- jeden nagłówek H1
- nagłówki H2 oraz dalsze nagłówki – jeżeli ich użycie jest uzasadnione
- akapity zawierające pogrubione fragmenty – w sposób naturalny, co jakiś czas zawierające frazę kluczową w różnych formach
Kurs online SEO w Praktyce – Czas na Top!

Potrzebujesz mentora SEO? Napisz!
Darmowy Newsletter o budowaniu marki osobistej online
- Co tydzień prasówka o nowinach prosto ze świata SEO & YouTube
- Sama WARTOŚĆ
- DARMOWY dostęp do kursu Jak zarabiać w Internecie (w trakcie przygotowania)
Dziękuję!
Na Twoją skrzynkę pocztową został wysłany email. Po potwierdzeniu zapisu do newslettera, otrzymasz niezwłocznie darmowego e-booka!
W przypadku braku wiadomości, sprawdź folder SPAM lub skontaktuj się ze mną!
Życzę Ci owocnej nauki oraz wielu sukcesów!
Czy ten artykuł był przydatny?
Kliknij na gwiazdkę, żeby pozostawić ocenę!
Średnia ocen: 5 / 5. Liczba ocen: 12
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?
