5
(12)

Czy optymalizacja treści pod SEO na naszej stronie naprawdę może odmienić nasze miejsce w kolejce zwanej Google? Czy z góry jesteśmy skazani na porażkę, nie będąc molochem z wielkim link-buildingującym zapleczem

Przekonajmy się, czas na kolejne Wyzwanie SEO: Jak pisać pod SEO?! Tym razem na tapetę wezmę krótki, niezoptymalizowany,  UI-owo ( 😉 ) nie za dobrze wyglądający tekst.

Podstrona jest za to w TOP 7 na frazę o niskiej konkurencyjności, wyszukiwaną przez około 90 osób na miesiąc “recaptcha wordpress”. Celem jednak jest wyższa pozycja. 

Czego się dowiesz czytając dalej?

Film dla wolących oglądać (w przygotowaniu) 🙂

Case-Studies: Przed 

W tym wyzwaniu zmienimy oblicze podstrony – link – o tym, jak zabezpieczyć stronę WordPress przed SPAM. Najważniejsze informacje o podstronie:

  • Stan na dzień 07.08.2023: pozycja 7 w Google na frazę “recaptcha wordpress”

Cele wyzwania:

  • wypozycjonowanie podstrony na 3 frazy kluczowe: recaptcha wordpress, contact form 7 wordpress, jak dodać recaptcha wordpress do formularza kontaktowego, jak zabezpieczyc strone wordpress
  • znaleźć się w Direct Answer
  • Znaleźć się w Więcej Pytań
  • wp youtube botu -> Pozycja 8
  • spam wordpress -> Pozycja 30
  • jak zabezpieczyc strone wordpress -> 43
  • jak zabezpieczyc strone www -> 50+
  • woocommerce recaptcha -> 50+
  • Liczba nagłówków H1: 1
  • Liczba nagłówków H2: 3
  • Liczba nagłówków H3-H6: 0
  • Długość treści: 4171 znaków ze spacjami
  • Linki wewnętrzne: 0
  • Linki zewnętrzne: 0

Jak pisać pod SEO?

Artykuły na naszej stronie należy pisać przede wszystkim dla ich czytelników. Żeby jednak dotarły one do użytkowników, należy sprawić, żeby były widoczne w wyszukiwarce Google. Umiejętnie pisane teksty pod SEO zawierają czytelną strukturę dla robotów Google:

  • określony tytuł (meta-title) oraz opis (meta-description
  • jeden nagłówek H1
  • nagłówki H2 oraz dalsze nagłówki – jeżeli ich użycie jest uzasadnione
  • akapity zawierające pogrubione fragmenty – w sposób naturalny, co jakiś czas zawierające frazę kluczową w różnych formach
Przede wszystkim nie możesz działać na oślep. Jedna podstrona powinna być napisana pod SEO ukierunkowane na tylko kilka fraz kluczowych – np.: jedną główną frazę oraz ok. dwie-trzy poboczne. 
Chcesz zdobyć szczyt wyszukiwarki Google? Zobacz mój kurs online SEO w Praktyce – Czas na Top!

Kurs online SEO w Praktyce – Czas na Top!

Chcesz zdobyć szczyt wyszukiwarki Google? Zobacz mój kurs online SEO w Praktyce – Czas na Top!
Wyzwanie-SEO-Seria-Kurs-online

Potrzebujesz mentora SEO? Napisz!

Podsumowanie

Darmowy Newsletter o budowaniu marki osobistej online

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
.

Czy ten artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, żeby pozostawić ocenę!

Średnia ocen: 5 / 5. Liczba ocen: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?